۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85533569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار تردد جاده‌ای در اصفهان ۲.۶ درصد کاهش یافت

۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲
کد خبر: 85533569
آمار تردد جاده‌ای در اصفهان ۲.۶ درصد کاهش یافت

اصفهان-ایرنا- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲.۶ درصد کاهش داشته است. 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مریم تاکی روز دوشنبه افزود: تعداد ورودی خودروها به استان در سه ماه سال جاری از ۹ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۳۴ به ۹ میلیون و ۵۳ هزار و ۸۷۶ دستگاه و تعداد خروجی از ۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۸۲ به ۹ میلیون و ۹۷ هزار و ۳۳۴ دستگاه تنزل یافته است.

وی گفت: اطلاعات تردد خودروها توسط سامانه‌های ترددشمار برخط در محورهای مواصلاتی استان ثبت می‌شود.

تاکی افزود: تردد ناوگان سنگین در محورهای استان ۱۹.۷۲ درصد از کل ترددها بوده که نسبت به سال گذشته چهار درصد بیشتر شده است.

وی سرعت متوسط در محورهای استان در مدت یاد شده را ۸۸.۹ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

تاکی افزود: بیشترین سرعت متوسط به ترتیب در محورهای پنج شهرستان نطنز، اردستان، گلپایگان، زرین شهر و اصفهان به ثبت رسیده است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان، اوج تردد در راه‌های استان، ۲۴ فروردین امسال به تعداد ۱۱۵ هزار و ۲۴ دستگاه خودرو بوده است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha