۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85533911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ خانه ورزش در ماهنشان فعال است

۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبر: 85533911
۴۳ خانه ورزش در ماهنشان فعال است

زنجان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: هم اکنون تعداد ۴۳ خانه ورزش در روستاهای شهرستان ماهنشان وجود دارد که به امکانات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج مجهز شده‌اند.

مجتبی اسکندری‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته ورزشکاران ماهنشانی موفق به کسب ۷۵ مدال ارزشمند در رشته‌های مینی‌فوتبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، نین‌جوتسو و کیک‌بوکسینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل تعداد ۱۵ تیم به مسابقات استانی اعزام شدند اظهار داشت: حاصل کار ورزشکاران کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز بود که از این تعداد ۱۰ طلا، ۹ نقره و هشت برنز سهم بانوان و دو طلا، سه نقره و ۶ برنز سهم آقایان بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند، ادامه داد: کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۲ برنز عملکرد ورزشکاران شهرستان ماهنشان در این سطح بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان گفت: بانوان ورزشکار با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز و آقایان با کسب یک مدال نقره و سه برنز، افتخارات ارزشمندی را برای ورزش شهرستان به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۴ نفر نیز در قالب تیم استان به مسابقات کشوری اعزام شده بودند، گفت: کسب مقام قهرمانی تیم مینی‌فوتبال منتظران مهدی (عج) انگوران به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور افتخار بزرگی برای شهرستان ماهنشان و استان زنجان بود.

اسکندری‌پور همچنین با بیان اینکه وجود باشگاه‌ها در امر ترویج ورزش حرفه‌ای و قهرمانی امری مهم تلقی می‌شود، افزود: سال ۱۴۰۲ تعداد سه باشگاه جدید تاسیس و مجوز پنج باشگاه هم تمدید شد که در کسب افتخارات ورزشی سهم بسزایی را ایفا می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان با اشاره به اهمیت ورزش در شادابی و نشاط، تاکید کرد: در روستاهایی که دسترسی به باشگاه وجود ندارد، نسبت به ایجاد خانه‌های ورزش روستایی اقدام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزش‌ در سلامتی افراد امری مهم است، در تلاش هستیم ورزش‌های همگانی را در سطح شهرستان گسترش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha