۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85534512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجام عمل موفقیت‌آمیز کورپکتومی برای نخستین بار در ملایر

همدان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: عمل جراحی کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) برای نخستین بار در ملایر با موفقیت انجام شد.

دکتر "کریم میرزایی" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این عمل جراحی خاص با حضور کادر درمان متخصص در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر انجام شد و یکی دیگر از موفقیت‌های جراحی در این شهرستان رقم خورد.

وی افزود: با تلاش و مهارت تیم جراحی حرفه‌ای بیمارستان امام حسین(ع) و برای اولین بار، عمل جراحی پیچیده کورپکتومی (برداشتن بدنه مهره گردنی) با موفقیت بر روی بیمار ۴۷ ساله‌ای که به دنبال تصادف رانندگی دچار عارضه شکستگی مهره C6 شده بود، انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ادامه داد: این عمل جراحی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نرو مانیتورینگ و با هدف رفع آسیب نخاعی و ایجاد ثبات در ستون فقرات بیمار انجام شد.

میرزایی ادامه داد: این عمل جراحی با موفقیت به پایان رسید و بیمار پس از عمل جراحی وضعیت مطلوبی دارد.

وی اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی نرومانیتورینگ در حین عمل جراحی کورپکتومی، به جراحان کمک می‌کند تا با دقت و ظرافت بیشتر عمل را انجام دهند و از آسیب به اعصاب نخاعی بیمار جلوگیری شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر همچنین گفت: انجام موفقیت‌آمیز این عمل جراحی پیچیده، نشان دهنده تعهد و مهارت جراحان و پرسنل بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در ارائه خدمات به بیماران و گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این بیمارستان است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع) با ۱۶۵ تخت، بیمارستان مهر با ۹۶ تخت، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی با ۱۶۵ تخت با حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی و بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین (ع) با ۹۶ تخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha