۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85534530
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۰۰ دستگاه ناوگان امداد هلال احمر فردا توزیع می شود

بجنورد- ایرنا- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۹۰۰ دستگاه ناوگان امدادی این جمعیت فردا (پنجشنبه) ۲۱ تیرماه در میان استان ها توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی اظهار کرد: توزیع این ناوگان در آیینی در حرم امام راحل (ره) انجام و در اختیار استان ها قرار می گیرد.

وی افزود: این ناوگان شامل آمبولانس، خودروهای امدادی و تجهیزات مختلف است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات انجام شده در سال های اخیر محدودیت هایی در بخش ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر وجود دارد که جبران این کمبودها در دستورکار است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ کمی و کیفی اتفاقات خوبی در جمعیت هلال احمر رقم خورده است، گفت: توسعه خانه های هلال سبب شده سرعت عمل در امدادرسانی و حضور در صحنه بیشتر شود.

۹۰۰ دستگاه ناوگان امداد هلال احمر فردا توزیع می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز با تاکید بر جایگاه دین در تقویت روحیه ایثار و کمک گفت: دشمنان نظام اسلامی با هر حربه ای سعی دارند تا ارزش های دینی را در جامعه تضعیف کنند زیرا که آنها به جایگاه این ارزش ها در موفقیت های کشور پی برده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری تصریح کرد: برای توسعه در مسائل تربیتی و امر به معروف و دفاع از خاک میهن و علم باید دین تقویت شود.

دیدار با استاندار خراسان شمالی و افتتاح چند طرح عمرانی هلال احمر از دیگر برنامه های سفر یکروزه دبیرکل جمعیت هلال احمر به خراسان شمالی است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha