کشف ۱۰۰ تن برنج احتکارشده در جنوب تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ تن برنج احتکار شده خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورد کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز سه‌شنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در جنوب تهران شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای اساسی در انباری در خیابان شورآباد احتکار و مدت زمان طولانی است به این مکان منتقل و در بازار توزیع نشده است.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه های وزارت بهداشت ثبت نشده و مشاهده می شود مقادیر انبوهی کالا از نوع برنج وارداتی محسن، طبیعت، تاکسی، اتاگل، خاطره و غیره محصول کشور پاکستان و هندوستان، در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد موجودی سامانه جامع انبارها کمتر از موجودی کف انبار بوده و ورودی و خروجی کالا مغایرت داشته و کالا مدت زمان زیادی است که وارد و دراین محل دپو است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل بیش از ۱۰۰ تن برنج خارجی محصول کشور هندوستان و پاکستان بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می شود از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha