سفیر نیکاراگوئه: روابط با ایران بسیار مثبت و خوب است

شهرکرد - ایرنا - سفیر نیکاراگوئه در تهران گفت: روابط بین ۲ کشور ایران و نیکاراگونه تاریخی است و اکنون بسیار مثبت و خوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رامون البرتو مونکادا کولیندرس در حاشیه نشست تخصصی بررسی فرصت های تجاری کشور نیکاراگوئه با چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین ارتباط رییس‌جمهور نیکاراگوئه و همسرشان نیز فردای انتخابات رییس جمهوری ایران، پیام تبریک خود را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور منتخب ایران ارسال کردند.

سفیر نیکاراگوئه در ایران با تقدیر از مسوولان چهارمحال و بختیاری به دلیل ایجاد فرصت حضور در این استان گفت: بازدیدهای انجام شده از چهارمحال و بختیاری نشان داد که این استان ظرفیت صنعتی و گردشگری خیلی خوبی دارد.

وی با تاکید براینکه شهرکرد شهر بسیار زیبایی است و آن را به خاطر خواهم سپرد افزود: این شهر می‌تواند ظرفیت صنعتی و توریستی خیلی زیادی داشته باشد و از این قابلیت در آینده در نیکاراگوئه استفاده خواهیم کرد.

رامون البرتو مونکادا کولیندرس اضافه کرد: به طور قطع حضور ما در چهارمحال و بختیاری موجب تقویت روابط تجاری با بین بازرگانان این استان با نیکاراگوئه می‌شود.

وی ادامه داد:وضعیت ظرفیت‌های استان برای بررسی به نیکاراگوئه ارسال می‌شود و بررسی می‌شود که چگونه بخش خصوصی و اقتصادی ایران را وارد تفاهم نامه‌هایی که از قبل وجود داشته برای استفاده از این ظرفیت کنیم.

به گزارش ایرنا، رامون البرتو مونکادا کولیندرس سفیر نیکاراگوئه در جمهوری اسلامی ایران در سفر ۲ روزه خود به چهارمحال و بختیاری از ۲ شرکت صنعتی از جمله تولیدکننده لامپ LED و مصنوعات چوبی استان بازدید کرد و امروز نیز در نشست با فعالان اقتصادی استان با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری آشنا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha