دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری در یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا- دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یزد روز چهارشنبه در آیینی با لوح سپاس تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، فرماندار یزد در این آیین از همکاری و تلاش‌های بی‌دریغ تمامی دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تشکر کرد و به اهمیت و نقش اعضاء در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اشاره کرد.

" سید محمدرضا مدرسی " با قدردانی از همه برادران و خواهرانی که دست یاری با فرمانداری شهرستان در برگزاری انتخابات داده و با هدف خدمت به مردم و کشور قدم در میدان اجرایی انتخابات گذاشتند از همراهی همه افراد در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

این مسئول تصریح کرد: شما با دغدغه و حس مسئولیت به رغم سنگینی و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری به ویژه در دو مرحله‌ای که ۲ نامزد به مرحله پایانی رسیدند توانستید به نحو شایسته‌ای حق بی‌طرفی را به جا آورید و نظرات و سلیقه‌های مختلف را کنار گذاشته و شان بی‌طرفی را رعایت کنید.

دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری در یزد تجلیل شدند

مدرسی ادامه داد: شما عزیزان با انجام تکلیف شرعی، قانونی و برآورده کردن توقعات اجتماعی، انتخابات را به نحو احسن برگزار کردید و این عمل مخلصانه و همراه به مسئولیت پذیری بسیار مهم و همیشه در زندگی ماندگار است .

فرماندار یزد ضمن تاکید بر این نکته که برگزاری انتخابات در کشور ما کاملاً مردمی است افزود: هیأت اجرایی با دعوت از اقشار مختلف مردم شکل می‌گیرد معتمدین مردم از بین خود هیات اجرایی را انتخاب می کنند و برگزاری انتخابات را به عهده می گیرند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، هشت و ۱۵ تیرماه در ۲ مرحله برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha