قدردانی رییس ستاد انتخابات استان یزد از مشارکت بالای مردم

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد در پیامی از مشارکت بالای مردم در این عرصه قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه‌ مردم حماسه‌ای دیگر آفرید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در روز شنبه پیام "علی اکبر عزیزی " آمده است: اینجانب به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز از مردم فهیم و شریف دارالعباده که با احساس مسئولیت و در جهت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند خاضعانه قدردانی می‌کنم.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در این پیام می افزاید: در پایان از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و تمام کسانی که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات در کمال سلامت کوشا بودند کمال تشکر را دارم.

در این پیام آمده است: امید است همان گونه که با حضور پرشور ۵۸ درصدی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و کسب رتبه دوم مشارکت بالا در بین استان های کشور را در این دوره از انتخابات رقم زدید بار دیگر در دور دوم انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز با حضور حداکثری و گسترده خود علاوه بر مأیوس کردن دشمنان با انتخابی اصلح در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

میزان مشارکت انتخابات در استان یزد ۵۸.۱۸ درصد اعلام شده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد برگزار شد و ۱۴ هزار نفر کار رای گیری را در این استان عهده دار بودند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha