۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85535782
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبر: 85535782
کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی نهبندان از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف سه دستگاه خودروی شوتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران پاسگاه عملیاتی سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران دراین خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم را دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عرب یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است و بیشترین سوخت قاچاق در محورهای شرق استان منتهی به مرز شرقی جابه‌جا می‌شود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha