نمایندگان مجلس برای حمایت از ورزش کردستان جدی‌تر ورود کنند

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایندگان مجلس برای حمایت از ورزش استان و گرفتن امتیاز تیم های لیگ کشوری کمک کنند که این موضوع برای پیشرفت ورزش استان بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر روز پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بانه اظهار کرد: استان ها از میزبانی رویدادهای ورزشی استقبال کنند؛ چرا که هر چقدر رویدادهای ورزشی در یک استان برگزار شود به واسطه آن توسه در حوزه ورزش و دیگر زمینه ها نیز روی خواهد داد.

وی افزود: رفت و آمدهایی که به واسطه برگزاری رویدادهای ورزشی در استان های مختلف ایجاد می شود به معرفی ظرفیت های آن استان می انجامد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: ورزش یک زبان عمومی و بهترین ابزار برای ارتباط برقرار کردن است و میزبانی رویدادهای ورزشی توسط استان ها می تواند ارتباط آن استان با سایر نقاط کشور را به خوبی برقرار کند.

کلهر ادامه داد: اسطوره و چهره‌های ورزشی شناخته شده سفیران هر استان برای معرفی به جامعه عمومی کشور هستند.

وی یادآور شد: برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در کردستان به شناخته شدن استعدادها و ظرفیت های این استان کمک می کند؛ ضمن اینکه معرفی استان کردستان و جاذبه های گردشگری آن از امتیازات این میزبانی است.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال کشور امروز برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور به میزبانی شهرستان بانه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha