۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85532807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت هیات ورزشی کردستان توسط سرپرست اداره می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر هشت هیات ورزشی در استان توسط سرپرست اداره می شود که باید در کوتاه ترین زمان وضعیت ریاست آن مشخص شود.

به گزارش ایرنا، فرزاد خاکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: نمی توان از هیاتی که با سرپرستی اداره می شود انتظار پیشرفت داشت و باید در کوتاه ترین زمان وضعیت هیات‌های ورزشی روشن شود.

وی از تعیین تکلیف ۲ هیات ورزشی از طریق برگزاری مجمع انتخابات تا پایان این هفته خبر داد و افزود: هیات های بدنسازی و پرورش اندام و بوکس استان با سرپرستی اداره می شوند و طی ۲ روز آینده از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تکلیف رییس آنها مشخص خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به اهمیت ساماندهی و تعیین تکلیف روسای هیات های ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل طول کشیدن برپایی بعضی از مجامع انتخاباتی به لزوم هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون های ورزشی مربوط می شود.

خاکی اضافه کرد: تاییدیه نهایی لیست اعضای رسمی که باید در مجمع حضور پیدا کنند و تعیین نهایی تاریخ برگزاری مجمع را فدراسیون ها انجام می دهند؛ بنابراین در بعضی مواقع این روند به طول می انجامد.

وی عزم دستگاه ورزش و جوانان کردستان را برای ساماندهی روسای هیات های ورزشی استان راسخ بیان کرد و افزود: سال گذشته حدود ۱۰ هیات ورزشی از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تعیین تکلیف شدند و هیات های دارای سرپرست هم امسال تعیین تکلیف می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha