هیات‌های ورزشی برای جذب حمایت مالی بخش خصوصی تلاش کنند

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت بخشی از هزینه‌های هیات‌های ورزشی را برعهده گرفته است و برای تامین بخش دیگر، روسای هیات‌ها با نهادهای خصوصی و سرمایه‌گذاران رایزنی کنند.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر شامگاه پنجشنبه در نشست صمیمی با روسا و نواب روسای هیات‌های شهرستان بانه اظهار کرد: امکانات و بودجه دولت برای حمایت مالی از هیات ها محدود است و باید از صنایع و نهادهای تولیدی بخش خصوصی کمک گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهر بانه به واسطه وجود بازار دارای ظرفیت مناسبی برای جذب منابع بخش خصوصی است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: بخش ورزش بانوان ما نیازمند توجه بیشتر است و همگی برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

کلهر اضافه کرد: وظیفه ما مسئولین پیگیری امور و رفع مشکلات است و باید همه با کمک هم و بدون دادن وعده های غیر قابل انجام در جهت حل مشکلات گام اساسی برداریم.

وی گفت: خانه جوان بانه که یکی از مطالبات جوانان این شهرستان است و در کوتاه ترین زمان تجهیز و در اختیار آنان قرار می گیرد.

️نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به نیازمندی های این شهرستان در زمینه ورزش اشاره کرد و گفت: ساخت خوابگاه و هتل ورزشکاران در شهرستان بانه از ضروریات این بخش است که ما به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی پیگیری تامین زمین مورد نیاز را خواهیم کرد و امیدواریم که وزارت ورزش و جوانان نیز در احداث آن پیشقدم شود.

محسن بیگلری خدمت به جامعه ورزشکاران و به ویژه جوانان را از افتخارات مسئولان نام برد و افزود: بسیاری از روسای هیات های ورزشی از افراد دلسوز جامعه و افتخاری و بدون دریافت هیچ حقوقی مشغول به فعالیت هستند و حتی از منابع مالی خود نیز در این راه صرف می کنند.

در این نشست مسئولان هیات های ورزشی مشکلات و مهمترین دغدغه های خود در زمینه فعالیت های ورزشی را با معاون وزیر ورزش و جوانان در میان گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha