استاندار یزد: آماده برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا هستیم

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: آماده برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان در این استان هستیم و از هیچ حمایتی دریغ نداریم.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی مسابقات والیبال جام‌ باشگاه‌های آسیا در یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) افزود: برگزاری مسابقات‌ بین‌المللی به ویژه در رشته پرطرفداری همچون‌ والیبال بسیار ارزشمند بوده و ظرفیت خوبی‌ برای شناساندن‌ استان‌ به دیگر کشورهاست.

وی با تشکر از همه مسوولان اجرایی و ورزش به خصوص اداره کل ورزش و جوانان یزد ادامه داد: همه باید تلاش و همت مضاعف داشته باشیم تا مسابقات‌ در بهترین شکل‌ ممکن‌ برگزار و شاهد رقابت‌های خوبی باشیم و هرگونه حمایتی را در خصوص برگزاری هرچه بهتر دیدارها خواهیم کرد .

همچنین زهیر حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان یزد هم در این‌ نشست به ارائه گزارشی از روند اجرایی برگزاری این مسابقات پرداخت.

استاندار یزد: آماده برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا هستیم

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سال ۲۰۲۴ از پنجم شهریورماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود و در این مسابقات تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران و همچنین تیم شهداب یزد به عنوان میزبان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha