امام جمعه کرمان: توقع مردم بعد از انتخابات عمل به وعده‌هاست

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه کسانی که در انتخابات شرکت کردند توقع دارند به وعده‌ها عمل شود گفت: شرکت‌کنندگان در این انتخابات توقع دارند همه سلایق، نگاه ها، مذاهب و جناح ها در کشور دیده شوند و امیدواریم در دولت آتی این وعده به‌حق عملیاتی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان واقع در مصلای امام علی(ع)افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات قابل تحسین است به‌خصوص اینکه‌ همت ملت در مرحله دوم و حضور آنان پررنگ‌تر بود.

وی ادامه داد: نظام در این انتخابات توانست با کمال اقتدار و بدون ایجاد چالش وقتی رییس جمهور را از دست داد در کوتاه ترین زمان ممکن انتخاباتی سالم، رقابتی، با امنیت بالا و با مشارکت قابل توجه برگزار کند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: ساختار نظام به گونه ای محکم و قوی است که هرحادثه ای را می تواند به بهترین وجه ممکن مدیریت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی اظهارداشت: در این انتخابات فردی از فرزندان ملت انتخاب شد و دیدید که در صحنه انتخابات و مناظره ها، صحبت‌هایی مطرح و وعده‌هایی داده شد که در این راستا از آنان که موفق نشدند اما تنور را گرم کردند تشکر می‌کنیم.

علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند کوچک ترین تعرض به لبنان و جبهه مقاومت، آن را به جهنمی تبدیل می کند که نتانیاهو و هیات حاکمه هیزم آن آتش هستند و در آن خواهند سوخت.

وی ادامه داد: ما منتظر پیروزی عاشورای کوچک غزه هستیم تا به نسل کشی در غزه پایان داده شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک می شویم اظهار داشت: هر چه داریم از محرم و صفر است که به فرموده امام(ره) این ۲ مهم اسلام را زنده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha