امام جمعه موقت کاشان: رییس جمهور منتخب به مستضعفان توجه ویژه داشته باشد

کاشان- ایرنا - امام جمعه موقت کاشان گفت: از رییس جمهور منتخب تقاضا داریم مانند شهید رییسی به مستضعفان جامعه توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد، افزود: وقتی مردم به فردی در انتخابات ریاست جمهوری رای دهند او رییس جمهور همه ملت ایران است.

وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب نیز بارها اعلام کرد که از سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب پیروی می کند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: رییس جمهور منتخب در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان بر ایستادگی بر آرمان های مقاومت و ایستادن پای مقاومت تحت هدایت‌های رهبری تاکید کرد و امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

حجت‌الاسلام احتشام بیان کرد: مسوولان در فاصله کمی پس از شهادت شهید رییسی ۲ انتخابات بزرگ را در سلامت کامل برگزار کردند و از شورای نگهبان، وزارت کشور و ناظران پای صندوق که حق الناس را صیانت کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به قدرت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: ملت ما گرایش‌های مختلف دارد اما همه آنها بر ایستادگی عزتمندانه مقابل طاغوتیان، صهیونیست ها و منافقان داخلی و خارجی تاکید دارند.

وی اظهار کرد: ملت ما یک بار دیگر با حضور پای صندوق های رای به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند درحالیکه دشمن از مدت ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه داشت.

امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: هروقت انتخاباتی در ایران بخواهد برگزار شود دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از مشارکت در آن است.

حجت‌الاسلام احتشام گفت: تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رییسی اگر در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شد مثل عظمتی که در بیرجند وجود داشت را مشاهده می کردیم، دشمن از حضور مردم در عرصه های مختلف می‌ترسد و با رسانه‌های خود علیه ملت ما فعالیت می‌کند.

وی افزود: اگر دولت از ظرفیت‌های درونی کشور با فرهنگ «ما می توانیم» به درستی استفاده کند ملت در مسیر توسعه در همه عرصه ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: دشمن پیش‌بینی حضور تنها ۱۰ میلیون نفر پای صندوق های رای را داشت اما ملت ایران با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات حماسی رقم زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha