فرماندار: تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه فولادی در نیکشهر بسیج شده است

چابهار - ایرنا - فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر این شهرستان برای یافتن امیرحمزه فولادی در کوه‌های آهوران بسیج شدند.

مجیب حسنی روز جمعه در خصوص جزئیات مفقودشدن امیرحمزه فولادی نونهال ۹ساله نیکشهری به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خانواده این کودک بعد از سه روز از مفقودشدن فرزندشان، گم‌شدن این کودک را به دستگاه‌های انتظامی اطلاع دادند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع خانواده بلافاصله کار جستجو با تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان نیکشهر و همکاری نیرو های‌های امدادی و هلال‌احمر انجام شد که تا کنون با وجود جست‌وجوهای فراوان هنوز آثاری از این کودک یافت نشده است.

فرماندار نیکشهر تصریح کرد: به گفته خانواده این کودک امیرحمزه به همراه یکی از نوجوانان روستا در مسیر رفتن به روستای کهیری در بخش آهوران بود که در مسیر با ابراز خستگی و عدم توانایی برای ادامه مسیر از دوستش می‌خواهد برود و کمک بیاورد.

وی ادامه داد: همراه وی که برای کمک رفته بود وقتی با تعدادی از مردم به محل جدا شدن از امیرحمزه رسیده بود؛ اما اثری از وی نیافتند.

حسنی با اشاره به اینکه منطقه کوهستانی آهوران سخت گذر و دره و کوه‌های بلندی دارد و از طرفی گرمای حدود ۵۰ درجه طاقت فرسا بوده و کار جستجو را کمی با مشکل روبرو کرده است، گفت: از استان‌های معین درخواست بالگرد کرده‌ایم که روز گذشته به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی نتوانست به منطقه بیایید و امروز در مسیر است امیدواریم که با همه تلاش‌ها بتوانیم این کودک را زنده پیدا کنیم.

وی با ابراز گلایه از برخی اخبار نامتعارف و دروغ در فضای مجازی که می‌گویند ارگان‌های دولتی در خصوص مفقودشدن این کودک هیچ اقدامی نکرده‌ است افزود: این رسانه‌ها به دنبال متشنج کردن اوضاع هستند و از مردم درخواست می‌شود به شایعات و دروغ‌های فضای مجازی اعتماد نکنند چرا که از همان ابتدا همه ظرفیت شهرستان نیکشهر برای پیداشدن این کودک بسیج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha