تحمل کیفری ۵۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج با استفاده از پابند الکترونیکی

کرج - ایرنا - مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از تحمل کیفری ۵۴ زندانی با استفاده از مراقبت الکترونیکی در خارج از این زندان طی سه ماه گذشته خبر داد.

"اله کرم عزیزی " روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف از اجرای مراقبت الکترونیکی با استفاده از پابند الکترونیکی، کاهش جمعیت کیفری و آسیب‌های مرتبط با خانواده آنان است.
وی اضافه کرد: در جریان طرح استفاده از پابند الکترونیکی، محکومان به حبس با رضایت خود در محدوده مشخص سامانه الکترونیکی تحت نظارت قرار می‌گیرند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: تایید حسن اخلاق، رفتار، رعایت قوانین و مقررات زندان توسط زندانیان از موارد اعلام شده به مراجع قانونی و اعلام موافقت آنان برای برخورداری واجدان شرایط از تسهیلات سامانه های نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

عزیزی بیان کرد : استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان این امکان را به آنان می دهد تا افزون بر سپری نمودن طول مدت محکومیت خود در کنار خانواده بتوانند با حضور در محل کار خود امرار معاش نمایند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: زندانی تحت مراقبت، توسط یک ابزار الکترونیکی در محدوده خاص جغرافیایی تحت نظارت قرار گرفته و در صورت خروج از محدوده تعیین‌شده توسط دستگاه تعریف ‌شده به مرکز مراقبت الکترونیک اطلاع داده می‌شود.
مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج زیر نظر اداره کل زندانهای استان تهران اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha