۴٠ خودروی امداد و نجات به ناوگان هلال احمر اصفهان اضافه شد

اصفهان - ایرنا - ۴٠ خودروی امداد و نجات شامل ٢٢ خودروی شاسی بلند مرتبط با عملیات نجات و ١٨ دستگاه آمبولانس به ناوگان هلال احمر استان اصفهان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان روز شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای امداد و نجات این نهاد در استان اصفهان افزود: برای تامین هر یک از این خودروها بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدنوید متقی ادامه داد: خودروهای نجات و آمبولانس‌های تامین شده به شعب مختلف و پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای هلال احمر در سراسر استان تخصیص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی استان و همچنین برخورداری از مناطق مختلف مانند ساحلی، بیابانی و کوهستانی، به روز شدن تجهیزات و وسایل مرتبط با امداد نجات از ضروریات این حوزه به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: با احتساب خودروهای اضافه شده امروز، تعداد آمبولانس‌ها و خودروهای نجات هلال احمر در استان در مجموع ۸۰ دستگاه خواهد بود.

متقی گفت: شرایط استان اصفهان ایجاب می‌کند که در مواقع بحرانی در دیگر مناطق کشور و حتی خارج از مرزها نیز کمک رسان حادثه دیدگان باشد لذا تامین تجهیزات در این خطه در پشتیبانی از سایر نواحی نیز موثر است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha