هلال احمر اصفهان به ٨٠ حادثه دیده امدادرسانی کرد
عکس تزیینی است

اصفهان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از امدادرسانی به ۸۰ حادثه دیده در این استان در ٢ روز اخیر توسط امدادگران و نجاتگران این نهاد خبر داد.

بمانعلی یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۳ مورد انواع حوادث طبیعی و غیرطبیعی در این استان در ۴٨ ساعت گذشته رخ داد که فوت چهار نفر و مصدومیت ۶٨ نفر را در پی داشت.

وی با بیان اینکه ١٩ مورد از حوادث مذکور جاده‌ای بود و بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: حوادث شهری و کوهستان نیز پس از آن بیشترین آمار را دارد.

معاون جمعیت هلال احمر اصفهان خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از مصدومان حوادث اخیر توسط آمبولانس‌های این نهاد به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انتقال یافتند و ٩ نفر نیز به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

یوسفی با بیان اینکه نجات ٢ نفر از غرق شدن در دریاچه زاینده رود از جمله عملیات‌های هلال احمر اصفهان در ٢روز گذشته بود، افزود: امداد رسانی به کوهنورد مصدوم در ارتفاعات شاهانکوه شهرستان فریدونشهر و انتقال او به مرکز درمانی پس از ساعت‌ها تلاش دیشب به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha