رانندگان قانون‌مدار شیراز تجلیل شدند

شیراز- ایرنا- هفدهمین مرحله طرح «تجلیل از رانندگان قانون‌مدار» در بلوار رحمت کلانشهر شیراز با همکاری مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز و پلیس راهور فارس روز شنبه اجرا شد.

به گزارش ایرنا، با توجه به اهمیت رفع معضلات ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان و رانندگان، هفدهمین مرحله طرح راننده قانون‌مدار با تشخیص و کارشناسی پلیس راهور فارس در بلوار رحمت شیراز اجرا و از پنج نفر از رانندگان قانون‌مدار تجلیل شد.

رانندگان قانون‌مدار شیراز تجلیل شدند

در قالب اجرای این طرح، رانندگانی که استفاده نکردن از گوشی تلفن همراه، بستن کمربند، رانندگی بین خطوط و فاصله طولی و عرضی با دیگر خودروها را رعایت کردند با دوربین نظارتگر و گشت نامحسوس ارزیابی شدند و توسط همیاران مهربان ترافیک و نیروهای داوطلب مردمی از آنها با اهدای تندیس نشان مهربانی و یک جلد دیوان حافظ تجلیل شد.

برخی از رانندگانی که در این طرح تجلیل شدند این اقدام را تحسین برانگیز دانستند و خواستار تداوم آن شدند.

رانندگان قانون‌مدار شیراز تجلیل شدند

بعضی رانندگان شیرازی نیز معتقد به اجرای اقدامات فرهنگی در کنار بهره‌گیری از جریمه‌های پلیس بودند و تعدادی نیز رعایت قوانین را احترام به خود و دیگران و وظیفه هر شهروند دانستند.

این طرح تاکنون در بلوارهای دیگر شیراز از جمله شهید مدرس، رجایی، چمران، امیر کبیر، رسول اعظم (ص)، رحمت و هفت تنان اجرا شده است.

کلانشهر شیراز حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha