کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردریالی با شگرد فروش سهام در شیراز به دام افتاد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم حرفه‌ای تحت تعقیب با بیش از یکصد میلیارد ریال کلاهبرداری با شگرد فروش سهام در اجرای دستور مرجع قضایی دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در اجرای دستور مرجع قضایی و در پی مراجعه شهروندی به کلانتری "۱۴ مدرس" شیراز برای دستگیری یک نفر کلاهبردار متواری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی و با هوشیاری و اقتدار کامل طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

زراعتیان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم دارای احکام جلب متعدد و بیش از یکصدمیلیارد ریال کلاهبرداری و تحت تعقیب دادگاه حقوقی و دادسرای ناحیه یک و دو شیراز است، تصریح کرد: متهم اغلب خود را نمایندگی روغن یکی از شرکتهای مشهور معرفی و در جهت فروش سهام آن شرکت اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه خرید سهام از شرکتها ضمن انجام استعلام های لازم از آن نمایندگی، نسبت به رویت اصل اوراق سهام و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha