مدیرعامل شرکت توزیع برق: امیدوار به کاهش مصرف برق در هرمزگان هستیم

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اشاره به تغییر ساعت اداری استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر، گفت: تغییر ساعت در راستای حفظ پایداری برق و مدیریت مصرف اعمال شده که انتظار می‌رود تاثیر مثبتی در کاهش فشار بر مصرف بی‌رویه برق به‌ویژه در حوزه اداری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمد کریمی روز شنبه در نشست ویدئو کنفرانس مدیریت مصرف برق هرمزگان که با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر برگزار شد،با اشاره به اینکه روزهای گرم‌تری در راه استان است، افزود: برای پایداری شبکه برق نیاز به جدیت و عزم بیشتری است، با توجه به تعطیلی ادارات در ساعت ۱۳ انتظار می‌رود که عملکرد عمومی اداری وضعیت بهتری پیدا کند.

وی با قدردانی از معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان مبنی بر اعلام تغییر ساعت کاری ادارات استان، از مدیران برق نواحی خواست تا با فرمانداران در ارتباط باشند و تلاش کنند تا از فشار مضاعف بر مصرف برق به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف کاسته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان تاکید کرد: ضرورت دارد مجتمع‌های تجاری در ساعات پیک، مدیریت بیشتری بر مصرف برق داشته باشند و مولدهای اضطراری وارد مدار شوند.

کریمی یادآور شد: براساس آمارهای موجود پیک بار توزیع هرمزگان در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه به ۲ هزارو۸۳۶ مگاوات رسید، در حالی که سال گذشته در چنین روزی مصرف برق استان ۲ هزار و ۵۸۵ مگاوات بوده است.

براساس اعلام استانداری هرمزگان، ساعت کاری همه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌ها به استثنای مراکز درمانی، واحدهای امدادی و خدمات رسان در استان هرمزگان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ است و روزهای پنجشنبه نیز تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha