۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85538332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | بررسی مشکل کم‌آبی منطقه «عین دو» اهواز با حضور استاندار خوزستان

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با حضور در منطقه «عین دو» اهواز از وضعیت آب منازل این منطقه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت اهواز در حواشی این شهر قرار دارد، یکی از مشکلات مردم این مناطق در فصل گرما، موضوع کم‌آبی و افت فشار آب در ساعاتی از شبانه‌روز است.

در این راستا، منطقه «عین دو» اهواز بعنوان یکی از قدیمی‌ترین نقاط حاشیه ای شهر اهواز با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت همواره با مشکل کم آبی مواجه است.

در روزهای اخیر با گرم شدن هوا، درخواست‌های مردم این منطقه برای رفع افت فشار آب منازل فزونی گرفته و همین امر موجب شده است تا استاندار خوزستان امروز مصادف در روز هفتم محرم مصادف با یوم‌العباس، از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کند.

فیلم | بررسی مشکل کم‌آبی منطقه «عین دو» اهواز با حضور استاندار خوزستان

علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه فرماندار اهواز، مدیرعامل آبفای استان، شهردار و قائم مقام آبفای این شهر در ابتدای ورود به منطقه «عین دو» و اقامه نماز جماعت در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)، مشکلات این منطقه را از زبان اهالی محل جویا شد که عمده‌ترین آن کم‌آبی بود.

استاندار خوزستان سپس به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، از وضعیت آب منازل این منطقه بازدید کرد که برخی از منازل بدلیل انشعاب غیرمجاز با مشکل افت فشار مواجه بودند.

فیلم | بررسی مشکل کم‌آبی منطقه «عین دو» اهواز با حضور استاندار خوزستان

حسینی محراب خطاب به مدیران آبفای استان گفت: رفع مشکل افت فشار مناطق حواشی شهر از جمله«عین دو» باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: با اجرای ۲ خط انتقال، مشکل کم‌آبی این منطقه برطرف خواهد شد.


به گزارش ایرنا، بیش از ۶۰ هزار انشعاب غیرمجاز در حواشی شهر اهواز وجود دارد و این موضوع دلیل اصلی افت فشار به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha