احداث ۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان اندیکا

اهواز - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اندیکا از احداث ۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان برای ترویج فرهنگ ازدواج ایرانی اسلامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، ستوان دوم پاسدار سید ابراهیم احمدپور روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت‌های جهادی در این منطقه اظهار کرد: در یک سال اخیر فعالیت‌های گسترده ای در زمینه محرومیت زدایی در شهرستان اندیکا طی یکسال گذشته انجام شده و این خدمات همچنان ادامه داد.

وی افزود: احداث ۵۰ واحد مسکن با مشارکت کمیته امداد در اندیکا از فعالیت‌های شاخص این مجموعه است که طی یکسال گذشته انجام و ۴۳ واحد به مددجویان تحویل شده است.

مسئول بسیج سازندگی اندیکا گفت: اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر خدماتی بوده که در راستانی ترویج فرهنگ ازدواج ایرانی - اسلامی و رفع نیازهای محرومان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری واحد بسیج بانک سپه و خیرین این منطقه نیز ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق محروم اندیکا احداث و ۳۰ واحد مسکونی نیازمندان نیز تعمیر شده است.

ستوان دوم پاسدار احمدپور یادآور شد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اندیکا در زلزله سال ۱۴۰۰ این منطقه، ۶۰ میلیارد ریال به ۶۰۰ خانوار زلزله زده برای احداث آغل‌های دامی کمک کرد و در یک سال اخیر نیز در زمینه احداث نمازخانه بین راهی تاراز، توزیع ۴۰ دستگاه آبگرمکن، ۸۰ دستگاه کولر گازی، ۵۰ عدد مخزن آب، توزیع یک هزار پاکت سیمان ، پنج هزار متر ایزگام، توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی، توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر، پخت غذا و توزیع بین نیازمندان اقدامات خوبی صورت داده است.

وی از همکاری و تلاش های فرمانده سپاه ناحیه اندیکا جهت توجه ویژه به فعالیت های بسیج سازندگی تقدیر و ابراز امیدواری کرد: امسال نیز موفق شویم فعالیت های بیشتری را در زمینه خدمت به مردم شریف اندیکا ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha