۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85539167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز پویش " به عشق حسین" برای حمایت از ایتام خوزستان

اهواز- ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش «به عشق حسین» برای جذب حامی ایتام و محسنین (کودکان غیر یتیم) در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان آغاز شد.

جمشید هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۳۴ هزار یتیم و محسنین در استان وجود دارد بیان کرد: این پویش به منظور بهره گیری از ظرفیت‌ مردمی برای کمک به ایتام و نیازمندان آغاز شده است.
وی گفت: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و مردم می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.


هاشمی در ارتباط با پذیرش ایتام در قالب به عشق حسین (ع) خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: پویش احسان حسینی نیز از دیگر پویش‌های ایام محرم و صفر است که در این پویش علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی در حوزه‌های فرهنگی‌، تحصیلی و درمان به نیازمندان توسط نیکوکاران ارائه می‌شود.

پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی گفت:نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۸۸۷۷*۰۶۱* نذر خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha