۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85539613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع اعتراضی مغربی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که مردم مغرب با برگزاری تجمع‌های اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، مردم مغرب در شهر کازابلانکا (دار البیضاء) واقع در غرب این کشور تجمعی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهر فاس مغرب نیز با برگزاری تظاهراتی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

معترضان در این تظاهرات با برافراشتن پرچم فلسطین، شعارهایی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و توقف جنگ غزه سر دادند.

از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، مردم کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای مسلمان با برگزاری تجمعاتی از مردم در این باریکه حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha