۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85539808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای شمال غربی در بوشهر تا پایان هفته تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی، وزش بادهای شمالی در این استان تا پایان هفته تداوم دارد.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر هفته غبار محلی در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی گرد و خاک پدیده‌ی غالب در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: طی این مدت در برخی ساعت‌ها به سبب وزش باد شمال غربی دریا تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در مناطق جنوبی طی ساعت‌هایی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۶۰ تا ۱۲۰، در مناطق جنوبی گاهی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از اواخر شب در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

ثبت گرمای ۵۳ درجه ای و شرجی ۸۵درصدی در استان بوشهر

دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۱، جزر اول ساعت ۱۰:۵۶، مد دوم ساعت ۱۴:۵۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۸ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷ و اهرم و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha