دستور رییس‌کل دادگستری برای شناسایی عوامل شایعه در مورد استاندار آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان در پی شایعه پراکنی در خصوص استاندار آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان‌ ارومیه شناسایی و تعقیب عوامل این بی اخلاقی و رفتار ناجوانمردانه را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی در این دستور آورده است: زحمات و تلاش محمدصادق معتمدیان استاندار پرتلاش و جهادی استان بر همگان روشن و مبرهن است و معاندان و برخی رسانه نماهای وابسته به خوبی بر این موضوع واقف بوده و قصد تخریب چهره ها و مسوولان انقلابی نظام را دارند.

وی اضافه کرده است: البته مردم آذربایجان غربی با قدرت تشخیص بالا این حربه ها را به خوبی می شناسند و قدر خادمان خود را می دانند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با ابراز تاسف از این بی اخلاقی دستور داده است با استفاده از ظرفیت‌های موجود فنی و ضابطان قضایی نسبت به شناسایی عوامل شایعه ساز اقدام و تعقیب آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته /یکشنبه/ برخی رسانه های معاند شایعات بی اساسی را در خصوص استاندار آذربایجان غربی منتشر کرده بودند که البته کذب بودن این خبر با حضور محمدصادق معتمدیان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا و همچنین دیگر رسانه های استانی و علاوه بر آن، حضور در مراسم شبیه خوانی در شب تاسوعا و عزاداری مردم ارومیه در روز تاسوعا در خیابان امام خمینی (ره) آشکار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha