۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85540831
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرآیند ارزیابی امدادگران شرکت گاز گیلان آغاز شده است

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: فرایند ارزیابی از عملکرد امدادگران و گازبانان شرکت گاز این استان در راستای آمادگی سنجی در بحران‌ها آغاز شده است.

عیسی جمال نیکویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ارزیابی به دستور ستاد شرکت ملی گاز ایران آغاز شده که طی آن کلیه امدادگران و گازبانان در طول ۱۰ هفته ارزیابی خواهند شد.

وی افزود: این ارزیابی با هدف افزایش سطح کیفی و سرعت ارائه خدمات امدادگران و گازبانان در شرکت گاز استان گیلان آغاز شده که پنج سرداور و ۳۰ داور به همراه تیم‌های نظارت و تدارکات، عملکرد امدادگران و گازبانان شرکت گاز گیلان را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی ادامه داد: در این طرح که تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد یافت، ۲۳۰ امدادگر و ۲۴۲ گازبان شرکت گاز گیلان حضور یافته که عملکرد آنان در بخشهای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان بیان کرد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام بخشهای مختلف خدمت رسانی، بروزرسانی اطلاعات گازبانان و امدادگران و پویایی عملکرد آنان از مهمترین اهداف برگزاری این ارزیابی است.

جمال نیکویی در بخش دیگری از سخنانش بر مصرف بهینه انرژی تاکید و یادآور شد: براساس مصوبه دولت در خردادماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذرماه تا نیمه اسفندماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، شامل پاداش صرفه‌جویی شود؛ لذا از مشترکان مصرف گاز تقاضا داریم تا در استفاده بهینه از این انرژی چون همیشه همراه باشند.

وی با بیان اینکه  بر اساس آمارهای موجود، بخش اعظم مصرف گاز تولیدی کشور مربوط به مصرف گاز بخش خانگی است اظهار کرد: افزایش مصرف انرژِی موجب خسران اقتصادی و خدشه به محیط زیست می‌شود؛ لذا باید نقشه راه موثری تبیین کرد.

جمال نیکویی ضمن قدردانی از مردم در همراهی و صرفه جویی، مصرف بهینه را  سبک زندگی دانست و از مردم استان خواست چون همیشه در بهینه‌سازی مصرف انرژی سرآمد باشند.

وی اضافه کرد: در بهار امسال برای جذب مشترکان جدید، در مجموع  ۳ هزار و ۶۰ انشعاب جدید در شهرها و روستاهای استان نصب شده است که با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از ۶۵۲ هزار عدد رسیده است.

جمال نیکویی افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی است و در همین راستا بیش از ۷۰ درصد از انشعابات نصب شده در بهار امسال مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

وی با اشاره به برخورداری بیش از ۹۷ درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی گفت: هم اکنون ۱۲۸ روستا در مناطق سخت گذر و کوهستانی گیلان در حال گازرسانی است و بیشتر انشعابات نصب شده در سه ماه نخست امسال مربوط به همین مناطق بوده است.

وی افزود: با توجه به پروژه‌های گازرسانی‌ انجام و تکمیل شده در دولت کنونی، تعداد مشترکان گاز گیلان به بیش از یک میلیون و ۲۵۶ هزار مشترک رسیده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۴۵ هزار مشترک خانگی، ۱۰۴ هزار و ۱۱۸ مشترک تجاری، ۶ هزار و ۶۶۵ مشترک صنعتی همچنین هشت نیروگاه و ۹۵ ایستگاه سی ان جی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha