حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵، محمود شمسی‌پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر ا فزود: این حوادث رانندگی در روز عاشورا در شهرستان‌های بروجن، کیار و شهرکرد رخ داد.

وی با اشاره به اینکه نخستین حادثه رانندگی در محور گندمان به وستگان، حوالی مورچگان در ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه رخ داد، گفت: این حادثه رانندگی بر اثر واژگونی خودرو مزدا ۲ کابین بود که ۶ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

شمسی‌پور افزود: در حادثه رانندگی دوم که در محور شهرکرد به سورشجان حوالی کاروانسرا شهرکرد در ساعت ۱۸:۴۰ بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ رخ داد، ۲ نفر مصدوم شدند.

به گفته وی، در حادثه رانندگی سوم نیز در محور چغاخور به ناغان حوالی گلوگرد که ساعت ۱۹:۱۸ بر اثر برخورد پژو پارس و ۴۰۵ رخ داد، چهار نفر مصدوم و در یک حادثه دیگر در محور چغاخور به ناغان حوالی کارخانه خمیر مایه بر اثر انحراف سمند ۶ نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در محل وقوع حوادث رانندگی اقدامات درمانی را برای مصدومان انجام داده و مصدومان را با ۱۰ دستگاه آمبولانس برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌ های ولیعصر (عج) بروجن و آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha