۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85540905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ تیم امدادی هلال‌ احمر دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان را پوشش می‌دهند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۷۰ تیم عملیاتی امداد و نجات و بشردوستانه متشکل از ۱۷۰ نجاتگر، امدادگر و اعضای جوانان در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر می‌شوند و به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت ۱۲ ظهر روز جاری ۶۰ تیم امداد و نجات در قالب ۱۵۰ نجاتگر و ۱۰ تیم خدمات بشردوستانه(سحاب) با ۲۰ نفر از اعضای جوانان همراه با تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر می شوند و برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌های عملیاتی، ۱۷ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار، مینی بوس، دستگاه موتورلانس و خودرو فرماندهی ارتباطات در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های سیار سحاب ( سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) با حضور در میان عزاداران حسینی، خدمات امدادی و بشردوستانه را ارائه خواهند کرد.

هاشمی اظهار داشت: با توجه به لزوم ارائه آموزش های همگانی برای عزاداران، کمک های اولیه در ایستگاه های آموزشی مسیر عزاداری به همت ۱۰ مربی داوطلب ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی هستند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha