۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85540912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع کود یارانه ای بین کشاورزان همدانی آغاز شد

همدان - ایرنا- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزان استان همدان گفت: توزیع کود یارانه‌ای بین کشاورزان استان که از قبل تقاضای دریافت آنرا داشتند، آغاز شد.

بهروز الیاسی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دریافت این کودها صرفا از طریق صدور حواله الکترونیکی در سامانه کنترل و پایش مواد کودی برای کشاورزانی که اطلاعات آنان قبلاً در سامانه جامع پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی ثبت شده باشد، امکان پذیر است.

وی یادآور شد: سهمیه تخصیصی کود یارانه ای به هر شهرستان بر اساس سطح زیر کشت به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان است.
الیاسی ادامه داد: به منظور مصرف متعادل کودهای کشاورزی، تحویل کودهای ازت به همراه کودهای فسفات و پتاس انجام می گیرد تا تغذیه گیاهی بصورت بهینه و مناسب در اختیار گیاه قرار گیرد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزان استان همدان تاکید کرد: کود یارانه ای به محصولاتی که در قالب الگوی کشت سازمان جهاد کشاورزی استان تخصیص خواهد یافت.

وی یادآور شد: کشاورزان می توانند کودهای کشاورزی خود را از نزدیک ترین کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دریافت کنند.
الیاسی از آمادگی کامل مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت های پاییزه در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی، کود کشاورزی به موقع تأمین و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

وی از کشاورزان خواست تا برای جلوگیری از ورود کودهای نامرغوب، تقلبی و بی کیفیت به چرخه کشاورزی و ایجاد ضرر و زیان به این بخش، کودهای مورد نیاز خود را از شبکه رسمی تهیه و مصرف کنند.

اخبار مرتبط