انجام ۱۹۱ ماموریت امدادی اورژانس دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورا

دزفول – ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اورژانس ۱۱۵ دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، ۱۹۱ ماموریت امدادی را در این شهرستان انجام داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز چهارشنبه بیان کرد: طی ۲ روز تاسوعا و عاشورای حسینی، مرکز ارتباطات اورژانس دزفول ۵۳۰ تماس دریافت کرد که به انجام ۱۹۱ ماموریت امدادی منجر شد.

وی افزود: ۸۲ مورد از مجموع این ماموریت‌ها منجر به انتقال بیمار به بیمارستان و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ دزفول ادامه داد: ۵۳ مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده مربوط به عزاداران حسینی در مسیر راهپیمایی بود که تعدادی از آنها به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی عزادارانی که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافتند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

معمارزاده با تجلیل از همراهی و همکاری عزاداران حسینی با امدادگران اورژانس ۱۱۵ گفت: عزاداران حسینی در این شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورا نهایت همکاری را با اورژانس داشته و با باز کردن مسیر تردد آمبولانس‌ها کمک بسیاری در امدادرسانی به مصدومان داشتند.

به گزارش ایرنا، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول با استفاده از یک فروند بالگرد، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک اتوبوس آمبولانس و هفت تیم عملیاتی پوشش داده شده است.

عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول با حضور ۱۰ها هزار نفر یکی از باشکوه ترین عزاداری‌های حسینی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha