۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85541197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت سفارش ۷۴ درصد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۷۴ درصد کتاب‌های درسی توسط دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در استان ثبت سفارش شده است.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد روز چهارشنبه در بازدید از انبار کتب درسی در مرکز استان و طرح نظارت بر فرایند توزیع کتاب‌ها بین شهرستان‌ها اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره‌ها مختلف تحصیلی مرکز استان در سامانه فرایند ثبت سفارش کتاب های درسی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرایند ثبت سفارش کتاب های درسی به دو صورت گروهی و انفرادی در سامانه ثبت سفارش، به آدرس https://irtextbook.ir انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی، بیش از ۱۹۱ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی، فرایند ثبت سفارش را تکمیل کنند و کتاب های درسی آن ها در محموله های بعدی وارد استان شود.

وی ادامه داد: فرایند ثبت سفارش کتاب های درسی پایه های کودکستانی و اول با نیازهای ویژه، پایه اول ابتدایی و پایه های هفتم و دهم متوسطه نیز از دهم تیرماه جاری آغاز شده و تا نهم شهریور ماه ادامه دارد.

موسوی نژاد گفت: دانش‌آموزان می‌توانند در بازه زمانی ۲۴ تیرماه تا ۳۱ شهریور ماه نسبت به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: فرایند توزیع کتاب های درسی توسط مدارس، از ۲۴ شهریور ماه تا اول مهر ماه سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ورود ۲۲ مرحله محموله کتب درسی به استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود، تا پایان مرداد ماه، حدود ۲۸ محموله دیگر از کتاب های درسی وارد استان شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ مرحله انبارهای کتاب استان پر شده است افزود: فرایند توزیع کتاب های درسی بین شهرستان ها و مناطق استان آغاز شده و در حال انجام است.

موسوی نژاد تاکید کرد: با توجه به زمان‌بر بودن فرایند ارسال محموله های کتاب درسی از مبدأ تا کف مدرسه، از اولیای دانش آموزان درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان خود اقدام کرده و فرایند ثبت سفارش را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده، موکول نکنند تا در ابتدای سال تحصیلی جدید، دانش آموز فاقد کتاب درسی نداشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha