مشارکت در پروژه‌های عتبات، تنها نقدی نیست؛ دعوت از نیروهای فنی

شیراز - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه مشارکت در اجرای پروژه‌های عتبات عالیات عراق تنها نقدی نیست، از مشتاقان اهلبیت که توان فنی و تخصصی دارند دعوت کرد نام نویسی کنند.

اسکندر قاسمی، شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دوستداران اهل بیت (ع) می‌توانند با پرداخت مشارکت نقدی یا اعزام به عنوان نیروهای فنی، بنایی و تاسیساتی در پروژه‌های اجرایی عتبات عالیات مشارکت کنند.

او ادامه داد: مردم فارس که مایل به مشارکت در این پروژه‌ها هستند می‌توانند عدد یک را به سرشماره ۲۰۰۰۳۰۰۰۱۰۰۴۰۰ ارسال و نوع مشارکت و پروژه مدنظر خود را مشخص کنند.

قاسمی اضافه کرد:دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در بین‌الحرمین شیراز و شاهچراغ (ع) نیز آماده پذیرش کمک‌ها و نام‌نویسی از متقاضیان است.

سند افتخار ساخت عتبات عالیات به نام مردم فارس

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: هزینه ساخت یک متر مربع از صحن عتبات عالیات برآورد شده و به افرادی که در این پروژه‌ها مشارکت داشته باشند سند افتخار نیز اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی اکنون به مرحله کاشی‌کاری رسیده است، ادامه داد: در قالب پویش کاشی نام فردی که در این پروژه مشارکت کند در پشت کاشی‌ها نوشته می‌شود و به صورت پیامکی به او اطلاع‌رسانی می‌شود.

قاسمی افزود: این صحن در ۱۶۴ هزار متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و فضای خوبی برای زائران حرم مطهر ابا عبدالله‌الحسین (ع) فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: دیگر پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات، صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف است که در ۲۲۰ هزار متر مربع در چهار طبقه ساخته شده و ظرفیت پذیرش یکصد هزار زائر را دارد.

قاسمی اضافه کرد: شبستان امام محمد باقر در کاظمین نیز از دیگر پروژه‌هایی است که اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات فارس گفت: مردم این استان در ساخت ۸۵ پروژه عتبات عالیات مشارکت کرده‌اند و از هنر هنرمندان فارسی در اجرای این پروژه‌ها بهره‌ برده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha