هر شهروند اردبیلی با ۲۰۰ هزار ریال در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کند

اردبیل - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: هر شهروند در این استان می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال در ساخت صحن حضرت زینب (س) مشارکت کند و بسترهای متنوعی برای این پرداخت فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان اردبیل، اسفندیار هوشیار روز سه‌شنبه اظهار کرد: پویش مشارکت مردمی در بازسازی صحن حضرت زینب (س) همچنان در حال اجراست و عاشقان اهل بیت (ع) در استان اردبیل می‌توانند با مراجعه به درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس https://atabat.org/fa/forms/۲۳ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی افزود: شماره حساب ۷۲۷۲۰۴۵ بانک سپه و شماره کارت ۵۰۷۱ ۴۴۵۳ ۱۰۷۰ ۵۸۹۲ نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است و در سال گذشته سهم استان اردبیل حدود ۱۶۰ میلیارد ریال بود و مردم، مشارکت خوبی نشان دادند و امسال نیز انتظار می‌رود دلدادگان اهل بیت (ع) در این راستا همت بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا با نام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) سه هزار و ۲۰۰ متر مربع است.

هوشیار همچنین با اشاره به در حال اجرا بودن طرح یا پویش کاشی حرم ادامه داد: مشارکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند هزینه خرید یک کاشی حرم را به مبلغ ۲ میلیون ریال پرداخت کنند و جزو واقفان حرم اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است ، مردم این دیار به لحاظ پیشینه تاریخی و فرهنگی استان، عشق و علاقه خاصی به اهل بیت (ع) و بازسازی اماکن مقدسه دارند و این شور و حال را در آیین‌های ماه محرم نیز ابراز می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha