۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85542523
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای در بجنورد

۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85542523
دستگیری کلاهبرداران حرفه ای در بجنورد

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ نفر که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس استان، سرهنگ محمد گل محمدزاده روز جمعه اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستور مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی اظهارات مالباخته طلافروش دریافتند متهم ابتدا با اقدام خرید طلا و با نشان دادن رسید واریز وجه به حساب فروشنده در گوشی تلفن همراه خود، مدعی می‌شود که تراکنش بانکی با موفقیت انجام و پیامک فروشنده با تأخیر برای وی ارسال می‌شود و در نهایت به همراه طلای خریداری شده از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: متهمان با اقدامات فنی و تخصصی ماموران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اعتراف کردند.

سرهنگ گل محمدزاده با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از سه نفر از شهروندان با همین ترفند به مبلغ پنج میلیارد ریال تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha