۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85542531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: اقتدار جمهوری اسلامی موجب هراس دشمنان شده است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون سیاسی، علمی و نظامی موجب هراس دشمنان شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نمازجمعه بجنورد اظهار کرد: نظام اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان خود به دستاوردهای ارزشمندی رسیده است که موجب ترس دشمنان شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی نظامی مردمی است که در آن انتخابات جایگاه ویژه ای دارد و همواره این رویداد سیاسی در این کشور با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: این نظام اسلامی امانتدار آرای مردم است و همیشه سلامت و امنیت انتخابات را حفظ کرده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم از الویت های شهید جمهور بود، گفت: انتخابات فرصتی را برای رییس جمهور منتخب مهیا کرده تا به مردم خدمت کند و موجب رضایت اجتماعی در کشور شود.

وی تصریح کرد: باید این فرصت را قدر دانست و از تمامی ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر ابنکه مساله غزه نباید فراموش شود، گفت: این روزها دشمنان بدترین جنایات را علیه مردم بی دفاع فلسطین مرتکب می شوند و کودکان و زنان را قتل عام می کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: یزدیان زمان خانه های مردم را خراب می کنند و براساس آمارها تاکنون ۵۰ هزار نفر را به شهادت رسانده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha