۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85542626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ضروری است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای مهم برای هدایت انسان به سمت خوبی‌ها و بازدارنده از گناهان و زشتی‌ها است و فعالان این عرصه به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: خداوند نخستین آمر به معروف و نهی از منکر است از این رو هر فردی که این عمل را انجام دهد، به نوعی کار خدایی کرده است.

وی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) نیز در راستای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یافته و این خود نشان از جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بوشهر همچنین عملیات تروریستی داعش در عمان علیه عزاداران حسینی را محکوم کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: در استان بوشهر عوامل برگزاری دهه اول محرم از جمله هیات‌های مذهبی، جامعه مداحان و بانیان مسجدها و حسینه‌ها نقشی ارزشمند و ستودنی ایفاء کردند.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین از رسانه‌های دیداری و شنیداری برای پوشش برنامه‌های دهه اول محرم قدردانی و بر لزوم پیروی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای وحدت ملی و حرکت در منظومه ولایت تأکید کرد.

وی افزود: حرکت در مسیر اصول نظام جمهوری اسلامی و وحدت ملی و ولایی از اولویت‌های جامعه بوده و باید مورد توجه همگان باشد.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، این شورا را نگهبان اسلامیت و انتخابات نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید

محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بوشهر

خطیبان نماز جمعه شهرهای بوشهر: دستاوردهای انقلاب تبیین شود

وی همچنین با ابراز نگرانی‌ها نسبت به آمار سقط جنین عنوان کرد: آمار موجود در مورد افزایش آمار سقط جنین در شرایطی که کشور نیاز به رشد جمعیت دارد نگران کننده بوده و باید برای مدیریت آن تدبیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha