معاون سازمان استعدادهای درخشان:‌المپیاد ورزشی مدارس سمپاد مورد اقبال قرار گرفت

شهرکرد – ایرنا – معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) با اشاره به آغاز المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر مدارس سمپاد کشور در شهرکرد گفت: المپیادهای ورزشی این مدارس که به دلایلی سال‌ها برگزار نمی‌شد هم اینک به عنوان یکی از رویدادهای محبوب، مهم و مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد فتحی‌نژاد شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از المپیاد ورزشی مدارس سمپاد کشور در شهرکرد افزود: بعد از احیای سازمان ملی استعدادهای درخشان، رنگین کمانی خوش رنگ از انواع فعالیت‌های تمام ساحتی در همه ابعاد تربیتی طراحی شد.

وی اظهار داشت: در این ارتباط بعد از ۱۳ سال المپیاد ورزشی پسرانه مدارس استعدادهای درخشان طراحی و در شهرکرد در حال برگزاری است.

فتحی‌نژاد هدف از برگزاری این رویداد ورزشی مدارس پسرانه سمپاد کشور در شهرکرد را ایجاد شور و شوق، فضای رقابتی و رفاقتی بین دانش‌آموزان، تشکیل شبکه دانش‌آموزی از استان‌های مختلف عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: در کنار هدف‌های تربیتی، آشنایی دانش‌آموزان با بوم‌ها و فرهنگ‌های مختلف از دیگر هدف‌های برگزاری رویدادهای ورزشی در استان‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس پسرانه سمپاد در مقطع متوسطه اول و دوم با حضور یک‌هزار و ۱۰۰ دانش آموز از سراسر کشور از ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا ۶ مردادماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha