توزیع افزون بر چهار میلیون لیتر سوخت کشاورزی در ساری

ساری- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی مازندران گفت: افزون بر چهار میلیون لیتر سوخت کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان براساس عملکرد واقعی کشاورزان توزیع شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، سید اسماعیل علوی روز شنبه با بیان اینکه پارسال ۱۲ میلیون لیتر سوخت سهمیه شهرستان ساری جذب شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و ۵۰۳ هزار لیتر سوخت بین ناوگان کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

این مقام مسوول، یکی از راهکارهای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سوخت را اختصاص سوخت به مصرف کنندگان بر اساس عملکرد واقعی دانست.

وی با بیان اینکه سه میلیون و ۷۱۳ هزار لیتر از این میزان سوخت برای ماشین آلات کشاورزی، ۱۶۳ هزار لیتر برای چاه‌های کشاورزی، ۳۶۶ هزار لیتر برای برداشت غلات، ۱۶۲ لیتر برای موتور پمپ ها، ۱۵ هزار لیتر در بخش صنایع تبدیلی، هشت هزار لیتر در گلخانه ها، سه هزار لیتر در دامداری‌ها و ۷۲ هزار لیتر در سایر پروژه های بخش کشورزی توزیع و مصرف شد، خاطرنشان کردد: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه سدف، تعیین میزان سهمیه سوخت توسط کارشناسان انجام و سهمیه سوخت بر مبنای سطح زیرکشت نیز برآورد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اینکه سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی در ساری ۸۶ هزار هکتار است و ۴۰۰ هزار واحد دامی و ۳۱۱ واحد طیور در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: پارسال، یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید شد.

توزیع افزون بر چهار میلیون لیتر سوخت کشاورزی در ساری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha