وزیر بهداشت مرکز اورژانس حاد و بستری بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب را افتتاح کرد

قصرشیرین - ایرنا - مرکز اورژانس حاد و بستری و مرکز MRI بیمارستان امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب امروز شنبه طی مراسمی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان محلی و مردم منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم گفت: مرکز اورژانس حاد و بستری و بخش تصویربرداری (MRI) بیمارستان امام خمینی در یک هزار و ۳۰۰ متر فضا با ۳۲ تخت اورژانس جهت خدمات دهی به بیماران مراجعه کننده احداث شده است.

دکتر قباد محمدی افزود: عملیات ساخت این مرکز سال ۱۴۰۰ شروع، سال ۱۴۰۲ پایان و تاکنون تجهیز شد که در مجموع برای ساخت مرکز اورژانس ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و برای بخش MRI آن ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وزیر بهداشت مرکز اورژانس حاد و بستری بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب را افتتاح کرد

به گزارش ایرنا اسلام آباد غرب دومین شهرستان پرجمعیت استان کرمانشاه است و بیمارستان امام خمینی سال ۱۳۴۲ تأسیس شد که از قدیمی ترین مراکز درمانی کرمانشاه است.

بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب اکنون یک بیمارستان چند تخصصی است که به بیماران غرب استان کرمانشاه و شهرهایی از استان‌های همجوار خدمات ارائه می‌کند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز شنبه ۳۰ تیر ماه جهت افتتاح چند پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان وارد استان کرمانشاه شد.

عین اللهی در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه، علاوه بر بازدید از بیمارستان طالقانی و بهارستان به شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو و قصرشیرین هم سفر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha