۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85543599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ هزار معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی البرز هستند

کرج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ۴۰ هزار معلول در مناطق شهری و روستایی این استان از خدمات توانبخشی ،آموزشی و رفاهی بهزیستی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،« وجیهه محمدی فلاح» روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ معلول البرزی که از زمان دولت های قبل پشت نوبت دریافت خدمات بودند با حمایت دولت سیزدهم از خدمات لازم بهره مند شدند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد رشد اعتباری در استان البرز در حوزه بهزیستی استان البرز در دولت سیزدهم رقم خورد.

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: شمار دیرافت کنندگان حق پرستاری معلولان از ۶۰۰ نفر به بالای یک هزار ۲۰۰ فر در دولت سیزدهم رسید.

وی افزود: در دولت سیزدهم رشد ۱۰۰ درصد در تامین تجهیزات داشتیم و سال گذشته ۱۰۰میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی تامین اعتبار شد.

۴۰ هزار معلول البرزی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار نفر از خدمات رایگان بهزیستی برخوردار شده اند، گفت: امسال هزینه تحصیل ۱۵۹ دانشجو در مقاطع مختلف بر اساس دهک بندی از طرف اداره کل بهزیستی البر پرداخت شده است.
محمدی فلاح ادامه داد: افزایش۵۰ درصدی رقم یارانه معلولان از جمله اقدامات اداره کل بهزیستی استان البرز در دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در حوزه کودکان بی سرپرست در استان البرز ۲۰ مرکز ۳۸۰ گودک را تحت پوشش دارند، افزود: ۵۸۰ کودک به صورت امداد گیر در خانواده های تحت پوشش بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: اکنون یک هزار و ۲۴۴ دانش آموز معلول در استان البرز از خدمات بهزیستی استفاده می کنند و در حوزه معتادان متجاهر پنج مرکز وجود دارد که یک مرکز مختص بانوان و چهار مرکز به آقایان اختصاص داده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha