۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85544316
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

گرما، ساعت کاری ادارات استان یزد را کاهش داد

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85544316
گرما، ساعت کاری ادارات استان یزد را کاهش داد

یزد- ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و رئیس کارگروه انرژی استان گفت: ساعت کاری ادارات استان از اول مردادماه /دوشنبه/ تا ۱۰ مردادماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شد.

"محمد جواد ابوالحسینی " روز یکشنبه در حاشیه شورای اداری استان یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم داشتن موج گرما در سطح استان طی سه هفته آینده مقرر شد ساعت کار ادارات استان به غیر از شعب منتخب بانک ها از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شود.

وی تصریح کرد: شعب منتخب بانکها توسط معاونت اقتصادی استانداری در سطح استان معرفی می شوند که تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت .

ابوالحسینی ادامه داد: همچنین ساعت کاری اصناف از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ تعیین شد و از ساعت ۱۱ تا ۱۸ عصر به غیر از صنوف خاص مانند رستوران ها و غذا پزی ها تعطیل خواهند بود و از ساعت ۱۸ عصر فعالیت خود را بدون محدودیت ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: این امر با پیشنهاد کارگروه انرژی و تصویب شورای ادرای استان صورت گرفته گرفته است و پنجشنبه های ادارات استان کماکان تعطیل هستند.

معاون استاندار یزد گفت: به همه شهروندان و اصناف و کارمندان توصیه می شود که مصرف انرژی را تا حدممکن کاهش بدهند و دمای سیستم گرمایشی را به ۲۴ درجه افزایش بدهند تا شاهد ناترازی انرژی نباشیم.

اداره کل هواشناسی یزد پیش بینی کرد دمای هوا طی هفته جاری در یزد و بافق به ترتیب به ۴۵ و ۴۸ درجه برسد و این گرما تا هفته آینده تداوم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha