۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85544390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش کتابخوان هوارنشین در بیساران سروآباد آغاز شد

سنندج- ایرنا- اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرحی نو با عنوان "پویش کتابخوان هوارنشین" را در بیساران از توابع سروآباد برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، در این طرح که "پویش کتابخوان هوارنشین" نام دارد، کتابخانه به سراغ دانش‌آموزان و اعضای کتابخوانی می‌رود که به دلیل کار کشاورزی در خانه‌باغ‌ها حضور دارند و امکان مراجعه به کتابخانه را در شش ماهه اول سال ندارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اجرای این طرح در شش ماهه اول سال که مصادف با فصل کشاورزی و کوچ اهالی به خانه‌باغ‌ها است، گفت: "هدف از این طرح، کمک به دانش‌آموزان و اعضای کتابخوانی است که در این مدت امکان حضور در کتابخانه را ندارند."

معصومه حسنی خونسار، افزود: در این طرح، کتابدار کتابخانه در روزهای تعیین‌شده به خانه‌باغ‌های دانش‌آموزان می‌رود و کتاب‌های کتابخانه را به آن‌ها امانت می‌دهد،همچنین، فعالیت‌های قصه‌گویی و جمع‌خوانی نیز در این مکان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان هوارنشین نیز می‌توانند از کتاب‌هایی که می‌خوانند قصه‌گویی کنند و فیلم آن را برای کتابخانه ارسال کنند، اضافه کرد: این طرح به ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش‌آموزان و اعضای کتابخوانی که در خانه‌باغ‌ها حضور دارند، کمک کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha