۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85544417
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خدمات مشاوره به مناسبت هفته بهزیستی در گیلان رایگان است

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی خدمات مراکز دولتی مشاوره روانشناسی در سراسر استان رایگان شد.

آریا طوفانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدمات مراکز مشاوره‌ بهزیستی در حوزه‌هایی از جمله خانوادگی، فردی، فرزندپروری، ازدواج و با هدف رفاه حال مردم و گرامیداشت هفته بهزیستی انجام می‌شود.

وی به فعالیت خط تلفن ۱۲۳ و اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان با هدف کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: کودکان، همسران، سالمندان و معلولان آزاردیده، اختلافات حاد خانوادگی و افکار یا اقدام به خودکشی گروه‌های هدف مراکز اورژانس اجتماعی هستند.

طوفانی اضافه کرد: بهزیستی تنها دستگاه متولی سلامت اجتماعی است و با رویکرد برنامه‌های تکلیفی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی در ادامه با تشریح سایر برنامه‌های هفته بهزیستی در گیلان به افتتاح ۸۵ واحد مسکن مددجویی، ۳۲ طرح اشتغالزایی و ۹ مرکز خدماتی و مراقبتی اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی، مسابقه‌های ورزشی در محلات کم برخوردار و رژه خودرویی اورژانس اجتماعی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه های این هفته عنوان و ذکر کرد: سال گذشته ملاقات‌های مردمی بهزیستی با حضور هزار و ۱۷۴ نفر و طی چهار ماهه امسال با برای ۲۶۰ نفر انجام شد.

۷۵ هزار نفر از خدمات بهزیستی گیلان بهره می‌برند؛ ۳۰ تیر تا پنج مردادماه با شعار «نهضت مردمی، خدمت حسینی» هفته بهزیستی نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha