۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85544515
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تعداد شهدای غزه به ۳۸هزار و ۹۸۳ نفر رسید + فیلم

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85544515
تعداد شهدای غزه به ۳۸هزار و ۹۸۳ نفر رسید + فیلم

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین با انتشار جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ۳۸ هزار و ۹۸۳ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز یکشنبه در جدیدترین آمار خود آورده است: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۴ مورد جنایت در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۶۴ نفر شهید و ۱۰۵ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۸هزار و ۹۸۳ نفر و تعداد مجروحان به ۸۹ هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه ۲ منزل مسکونی در اردوگاه البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که به شهادت ۱۱ فلسطینی از جمله شماری زن و کودک و زخمی شدن شمار دیگری منجر شد.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha