۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85555449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۴۸۰ نفر افزایش یافت

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین با انتشار جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد) ۳۹ هزار و ۴۸۰ شهروند فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز در جدیدترین آمار خود آورده است: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ مورد جنایت در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۵ نفر شهید و ۵۵ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهیدان نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۹هزار و ۴۸۰ نفر و تعداد مجروحان به ۹۱ هزار و ۱۲۸ نفر رسید.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha