۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85544557
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان تیراندازی در غرب گیلان دستگیر شدند

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85544557
عاملان تیراندازی در غرب گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری عاملان تیراندازی به یک خودروی شخصی بدلیل اختلاف شخصی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حامد شادبهر روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یک خودروی شخصی در رضوانشهر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی گسترده، سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در طی ۲ عملیات مجزا به صورت غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

شادبهر با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر و هشت قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه و یک دستگاه بی‌سیم کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده انگیزه خود از این اقدام را اختلاف شخصی عنوان کردند، افزود: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات این است که خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه در لاهیجان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف ۳۰ کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سردار حسین حسن پور اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) صحت موضوع محرز و خودروی سمند متهمان در شهر لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر طی هماهنگی قضائی خودروی متهم را متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۲۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع هروئین و ۱۰ کیلوگرم شیشه در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله به همراه ۲ نفر همدست ۴۲ و ۲۱ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور گیلان برگزار شد

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور این استان برگزار شد و طی حکمی سرهنگ فتح الله نصیریان به عنوان سرپرست جدید پلیس راهور استان گیلان معرفی شد.

همچنین در این مراسم از خدمات سرهنگ امیر طالبی که به بازنشستگی رسید، تقدیر شد؛ وی به مدت ۶ سال رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha