۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85545593
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلان کشف شد

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85545593
هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد خوش خلقت روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین پایش وسایل نقلیه عبوری در عوارضی امام زاده هاشم یک دستگاه خودروی ایسوزو شوتی حامل سوخت قاچاق را توقیف که در بازرسی از خودروی مذکور، هفت هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد، افزود: در این خصوص متهم ۳۹ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در شهرستان رشت و اعتراف وی به۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از معابر سطح شهرستان رشت طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که این سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه به شناسایی هویت سارق این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره و بیان کرد: این فرد با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۱۱ فقره سرقت سیم برق خبر داد و گفت: سارق ۴۴ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha